fbpx MonePOS – soluția rapidă de plată pentru servicii de mobilitate | SAS
MonePOS

MonePOS – soluția rapidă de plată pentru servicii de mobilitate

Dacă ai o afacere care implică servicii de mobilitate, precum taxi, curierat, retail, FMCG, sigur te-ai confruntat cu următoarea problemă: clienții sunt gata să plătească, doar că în loc de bani cash, scot carduri. Situația devine una complicată dacă nu dispui de o soluție mobilă de plată, precum MonePOS.

Colegii noștri de la AROBS au lansat recent MonePOS, o soluție software care se bazează pe un dispozitiv de mici dimensiuni și care permite efectuarea plăților în numai 10 secunde. Acesta poate funcționa ca un aparat independent sau poate veni în completarea altor echipamente hardware sau software. MonePOS este soluția eficientă care oferă clienților tăi oportunitatea de plăti rapid și sigur, iar tu ai acces la bani în 24 de ore.

 

Fii pregătit în orice situație

 

Evenimentele din ultimul au fost marcate de schimbări importante în comportamentul consumatorilor, care au vizat, în mare parte și sectorul plăților. Acum este cert că viitorul plăților stă în soluții digitale. Din ce în ce mai mulți clienți aleg să efectueze plăți cu cardul din motive de siguranță. Pentru toți aceștia, este esențial să ai la dispoziție soluția adecvată. Efectuarea unei plăți prin intermediul MonePOS nu implică nici un risc, datorită funcționalității sale contactless.

Cu MonePOS, această trecere de la bani cash la plăți cu cardul este în favoarea ta. Nu numai prin faptul că sporești încrederea clienților în serviciile tale, ci și prin faptul că încasezi plățile în numai 10 secunde și salvezi timp important. De exemplu, dacă activezi în domeniul taximetriei, știi cât este de important fiecare minut pentru a-ți onora clienții și pentru a-ți spori veniturile. Plățile cu bani cash durează minute întregi, fapt care nu înseamnă altceva decât timp pierdut. Cu MonePOS însă, îți ia doar câteva secunde până când te poți îndrepta deja spre următoarea cursă!

 

Ce avantaje îți aduce MonePOS?

 

Implementarea MonePOS oferă un plus de confort și siguranță clienților, dar pe lângă acestea, aduce o serie de beneficii afacerii tale. În primul rând, toate informațiile despre plăți sunt stocate în format digital. Așadar, vei avea o evidență și un control sporit asupra banilor care îți intră în cont, reducând la zero riscul unor pierderi financiare nejustificate.

Fiind un dispozitiv mobil de plată, MonePOS este perfect pentru orice serviciu de mobilitate. Îl poți transporta cu tine oriunde, iar funcționarea sa nu este condiționată de nici o sursă sau echipament extern. Mai mult decât atât, prin faptul că permite plățile contactless, scurtează semnificativ timpul de plată și de așteptare. Acest dispozitiv este potrivit pentru retail, taxi, curierat, HORECA & food delivery, FMCG, florării și piețe agroalimentare.

Soluția de plată MonePOS se conformează normelor GDPR, astfel că nu stochează informațiile cardului cu care s-au efectuat plățile. Clienții tăi pot plăti oriunde, în siguranță, iar tu primești banii în cont chiar a doua zi!

 

#Paperless – responsabilitate față de mediu

 

Grija față de mediu a devenit o temă din ce în ce mai importantă, pe fondul schimbărilor care au loc la nivel mondial din cauza risipei și poluării. Principalele victime în demersul dezvoltării afacerilor sunt copacii, dat fiind faptul că cererea de hârtie crește de la an la an. Cel puțin 8.500.000 de copaci sunt tăiați anual, pe plan mondial, cu scopul producerii hârtiei pentru bonuri. Dintre acestea, cea mai mare parte - aproximativ 90%, ajung la coșul de gunoi, în loc să ajungă la un punct de reciclare.

Pentru a reduce consumul de hârtie, MonePOS a înlocuit chitanțele în format fizic cu cele în format digital. După efectuarea plății, dispozitivul generează automat un cod QR care poate fi scanat de către client cu telefonul mobil. Atât de simplu este să contribuim cu toții la salvarea mediului înconjurător!

 

Concluzie

 

Ai nevoie de un dispozitiv de plată profitabil, eficient și flexibil? Atunci MonePOS este soluția perfectă pentru afacerea ta. Încasează plățile rapid, în doar 10 secunde, iar funcția contactless oferă siguranță sporită. Este ușor să îți optimizezi afacerea atunci când ai soluția de plată potrivită!

Pentru mai multe informații legate de acest produs, contactează-ne!

V-am trezit interesul?

Cere o estimare de pret si demo

Costurile pentru combustibil în afacerea ta pot varia în funcție de locația de unde este procurat acesta și de tipul de carburant utilizat.

Soluțiile GPS de monitorizare oferite de SASFleet nu doar că asigură siguranța flotei, ci și îmbunătățesc nivelul de motivație la locul de muncă. Echipa noastră depune toate eforturile pentru a garanta siguranța flotelor și pentru a crea un mediu de lucru plăcut și motivant pentru echipa ta. 

Monitorizarea GPS include diverse beneficii pentru managementul de flotă precum localizarea autoturismelor din flotă, costuri mai mici de întreținere și optimizarea rutelor

Cât de mult crezi că influențează stilul de condus al șoferilor cheltuielile flotei tale auto? Știai că economia de combustibil e favorizată de conducerea ecologică? Din fericire, printr-un sistem de monitorizare GPS ca cel de la SASFleet accesezi toate  informațiile importante pentru o bună funcționare a parcului auto.  

 

Cu un sistem de monitorizare GPS precum cel de la SASFleet Tracking îți poți optimiza flota în timp ce eficientizezi costurile și corectezi stiluri de condus neadecvate. Unul dintre comportamentele de la volan care poate produce pierderi financiare și poate scădea productivitatea flotei tale este consumul la ralanti.  

Ultimii ani au fost plini de provocări pentru mediul de afaceri, iar majoritatea industriilor au fost forțate să se adapteze schimbărilor aduse de contextul socio-economic actual. Zona de logistică și transport a fost afectată, iar companiile au fost nevoite să adopte soluții inovative pentru atingerea obiectivelor propuse. 

Managementul de flotă presupune de fapt managementul costurilor de mentenanță ale mașinii, gestionarea carburantului, a documentelor, a siguranței angajaților și o livrare impecabilă a produselor către client, ceea ce duce la eficientizarea costurilor cu flota auto.

Gestionarea flotei a prezentat de multe ori o provocare. Numărul mare de vehicule, locațiile acestora, dar și varietatea operațiunilor necesită un efort coordonat din partea ambelor părți implicate. În trecut, această sarcină era gestionată într-un mod complex și fragmentat cu echipe responsabile pentru una sau mai multe funcții specifice.

Atunci când creezi un produs îți dorești să aibă o aplicabilitate cât mai mare pentru nișa ta de clienți. Testând diverse aplicații, credem că am creat o platformă Web care este ușor de utilizat și rapidă în generarea datelor.